مجله فان | سایت تفریحی و سرگرمی | مجله خبری

وبلاگ تفریحی ، خبری و سرگرمی

مجله فان | سایت تفریحی و سرگرمی | مجله خبری

وبلاگ تفریحی ، خبری و سرگرمی

ساناز چت | سانازچت

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۳۱ ق.ظ

ساناز چت

یکی از برترین و قدیمی ترین روم های شلوغ چتروم ساناز چت میباشد

سایت سانازچت با کاربران انلاین از تمام نقاط ایران محبوبیت بالایی دارد . چون اکثر کاربران دوست دارند با افرادی از شهر خودشان چت کنند .

در صورتی که شما هم میخواهید با کاربران انلاین از شهر خودتان چت کنید روی تصویر زیر کلیک کرده و بعد از ورود به چتروم عضو شوید .

 

ساناز چت

 

با معرفی سایت های بیشتر با مجله فان همراه باشید

سانازچت در قدیم هم جز برترین رومهای ایرانی بود ولی مثل اکنون کاربر نداشت و بعد از سال 98 تعداد کاربران آن به شدت افزایش یافتند .

البته کیفیت و محیط کاربری سایت در محبوبیت این سایت نقش بسزایی داشت چرا که از جدیدترین هدرها و زیباترین درجه ها برای کاربران استفاده میکند و همچنین بر خلاف رومهای دیگر امتیاز دهی و درجه دهی در این سایت بسیار سریع است و مدام به کاربران جدید و قدیم امتیاز رایگان هدیه داده میشود .

از امکانات دیگر این سایت این است که با ارسال  5 پیام به عمومی چتروم میتوانید 20 امتیاز رایگان کسب کنید ینی با چت یک ساعته کلی امتیاز میگیرید و درجه شما هم با دست مدیر هم توسط خودتان بالا میرود .

امتیاز بانکی در سانازچت نیز رایگان است و برخلاف سایر سایت ها که پولی است با هزار امتیاز بانکی به کاربران خوش اومد میگن تا بتوانید آهنگ یا عکس در عمومی نیز ارسال کنید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۲
بهار بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی