مجله فان | سایت تفریحی و سرگرمی | مجله خبری

وبلاگ تفریحی ، خبری و سرگرمی

مجله فان | سایت تفریحی و سرگرمی | مجله خبری

وبلاگ تفریحی ، خبری و سرگرمی

خرید دامنه رنک دار و خرید دامنه قدیمی

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ق.ظ

خرید و فروش دامنه رنک دار

دامنه ها از نظر پیج آتوریتی و دامین آتوریتی مختلف میباشند و بر حسب این قدرتشان در گوگل در صفحات بالاتر جای میگیرند . قبل از این موضوع دامنه رنک دار نیز مورد توجه گوگل بود که به هر سایتی یک رنک یا امتیازی میداد و بر حسب آن سایت ها ارزششون بالا میرفت .

دامنه های ملی (ir) اکنون در کشورمان محبوبیت بالایی دارند . ولی وقتی این دامنه ها را ثبت میکنیم باید حداقل 2 الی 3ماه منتظر آمدنش به گوگل باشیم تا بتوانیم بازدید بالایی داشته باشیم . چون این دامنه های دارای پیج آتوریتی 1 میباشند و هنوز رتبه ای نگرفتند .

پیج آتوریتی و دامین اتوریتی به بک لینک ها و لینک شبکه های اجتماعی و محتوای سایت و بعضی موارد دیگر بستگی دارد و وقتی صفحه ای از سایت به پیج آتوریتی بالایی دست یافت پس بازدیدش بالاتر خواهد رفت .

خرید دامنه رنک دار

 


ما برای رفع این مشکل دامنه های رنک دار را به شما پیشنهاد میدهیم و با خرید این دامنه ها که دارای پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالایی هستند میتوانید با محتوای بهتری آن را به صفحه اول گوگل بیاورید .

این دامنه هایی که اکنون در دست ما آماده انتقال به اسم شما در سایت نیک هستند درباره هر نوع موضوعی میباشند و اگر دامنه های رند و سه حرفی با پیج آتوریتی بالا نیاز دارید به اسمتان انتقال میدهیم . برای خرید دامنه رند با ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید

برخی از این دامنه جز دامنه های سرویس وبلاگ دهی مثل تو بلاگ ، رازبلاگ ، ساز بلاگ ، بلاگ گو و ... میباشند و برخی دیگر برای سایت های فروشگاهی مانند سریر شاپ و سبد و ... موجود هستند . اگر دامنه رنک دار برای چت روم میخواهید نیز دامنه های رنک دار که در صفحات بالای گوگل قرار دارند با بک آپشان به شما تحویل میدهیم و صفحات بالای گوگل ازآن شما میشود .

برای خرید و مشاوره و همچنین سوالات در باره دامنه های قدیمی و مشاهده لیست دامنه ها با شماره 09149354371 در تماس باشید این شماره هم در تلگرام هم واتس آپ جواب گوی سوالات شما هستیم .

در صورتی که برای خرید دامنه مشکوک بودید میتوانید از سایت های واسط نظیر رند که معتبرترین سایت های خرید و فروش سیم کارت و دامنه هستند استفاده کنید ولی قبل آن باید با ما در تماس باشیدتا دامنه در سایت رند آگهی کنیم و بعد خریداری کنید و بعد از یک روز به اسم شما منتقل میشود .

برای خرید دامنه قدیمی نیز با شماره 09149354371 درتماس باشید یا بر روی عکس زیر کلیک کنید

 

خرید دامنه رنک دار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۴
بهار بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی