مجله فان | سایت تفریحی و سرگرمی | مجله خبری

وبلاگ تفریحی ، خبری و سرگرمی

مجله فان | سایت تفریحی و سرگرمی | مجله خبری

وبلاگ تفریحی ، خبری و سرگرمی

چت روم شیراز

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ق.ظ

چت روم شیراز

 

در چندین سال قبل این سایت جز برترین سایت های ایران بود . البته اسمش مهم نیست یعنی فقط بچه های شیراز در این سایت حضور نداشتند ؛ بلکه کاربرانی از تک تک نقاط کشور در این سایت به گپ و گفتگو میپرداختند .

این دوران دهه هشتاد برای بسیاری از کاربران قدیمی خاطره انگیز است چرا که بالای صد کاربر در محیط عمومی به صورت خیلی گرم و صمیمی با هم گپ میکردند .

بعدا در دهه نود رفته رفته کاربران قدیمی رفتن و کاربران جدید جای آنها را گرفتند . حالا تعداد کمی از کاربران قدیمی این سایت را میبینیم .

ولی باز هم به همان شیرینی و شادی قدیم است و همه کاربران باحال در این چتروم میباشند . کاربرانی که تمایل به پیوستن به این کاربران رو دارند میتونند از طریق لینک زیر وارد شوند یا روی تصویر زیر کلیک کنند

چت روم شیراز

 

این چت روم فقط چت روم بچه های شیراز نیست لذا از تمام نقاط ایران کاربر فعال دارد برای یافتن دوستان جدید و یک گفتگوی صمیمانه روی تصویر بالا کلیک و بعد از ورود به سایت از طریق لینک سبز رنگ بالای لیست آنلاین عضو شوید تا از همه امکانات سایت بهره مند شوید .

البته این چتروم با اسامی دیگر نظیر چت روم شیراز کاکو یا چت اول شیراز شناخته شده است . به هر حال با اولین عضویت و پیوستن به سایت شیرازی ها امتیاز و درجه رایگان دریافت میکنید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۶
بهار بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی