مجله فان | سایت تفریحی و سرگرمی | مجله خبری

وبلاگ تفریحی ، خبری و سرگرمی

مجله فان | سایت تفریحی و سرگرمی | مجله خبری

وبلاگ تفریحی ، خبری و سرگرمی

خرید پاپ آپ | بهبود رتبه الکسا | پاپ آپ ارزان

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۳ ق.ظ

خرید پاپ آپ

شرکت های عرضه کننده تبلیغ پاپ آپ اکنون در ایران قیمت های متفاوتی دارند . برخی از آنها امار دقیقی از بازدید هایی که به شما میفرستند میدهند .

اگر شما به دنبال کاهش رتبه الکسای خود هستید بنابر تجربه خودمان به شما روشی را معرفی میکنیم که هم کم هزینه هست و هم کارایی بالایی دارد .

خرید پاپ آپ

همانطور که میدانید اکنون چت روم ها کاربران و طرفداران زیادی دارند . به عنوان مثال گل چت با بازدید روزانه هزار تا 5هزار نفر جز شلوغترین سایت های ایرانی است که هر سه دامنه آن دارای رتبه الکسای نزدیک به 10هزار هست .

دامنه های گل چت عبارتند :

gol-chat.ir

golchat.xyz

این 2 سایت به یک دامنه دیگر دایرکت میشوند که آن دامنه دارای رتبه الکسای ده هزار ایرانیست و دامنه آن barandchat.cf میباشد .

پس اگر واقعا به فکر بهبود رتبه الکسا سایتتان هستید با گذاشتن پاپ آپ یا تبلیغات نیوتب در سایت ما رتبه الکسای خود را سریعا کاهش دهید و به رقم 10هزار به پایین و بعد از آن به رتبه الکسای سه رقمی برسانید .

تبلیغات پاپ آپ هرینه های بالایی دارند و قوانین خاصی دارند .ولی ما تبلیغات شما را با هزینه های مناسب در سایتمان قرار میدهیم . برای سفارش تبلیغ پاپ آپ در سایت های فوق و در بیش از 100 سایت با رتبه الکسای خود و دارای پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالا با شماره 09149354371 در تماس باشید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۴
بهار بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی